thats right

yeeepp. Med de senaste inlägget i tankarna vil jag passa på att säga att jag blivit lite sjuk. Har febefrossa och ont i kroppen.
De e fan inte kul.

O anledningen till det här inlägget är för att eliminera eventuella tankar hos er att jag kanske skulle tycka att i sverige ska man inte klaga och att här lider ingen med mera.
Så är det inte. När jag nu är ute i sjukvården ser jag folk lida dagligen. Och det är jävligt hemskt. Jag mår ibland dåligt över att se hur folk lider. Särskilt när jag inte kan förbättra deras situation.
Så missförstå mig inte. Tänk bara på att det är handlingen och inte gnället som gör skillnaden. Dock kan de va mööö gott att gnälla lite ibland :) lite

Kommentarer
Postat av: Malin

bra då är vi två som klagar över att vi är sjuka..:)



tack så myvket, jag är riktigt nöjd med den och den kommer bara bli bättre med färg. har nästa sittning 9 februari!!!

2009-01-22 @ 20:58:40
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0