thats it

Tänker jag efter riktigt så får jag svar på en hel del.

Jag hade lite tråkigt igår precis efter jag slutat min praktik för dagen. Jag satt nämligen o väntade i ca 45 minuter på min klasskamrat som av någon anledning slutade senare än mig igår.

Tiden fördrev jag på lite olika sätt. Tex så visslade jag en hel låt på inandning. Jag prövade att prutade med läpparna ihop om att någon skulle tycka jag va snygg. Jag hälsade vänligt på en tant och sa lite ironisk till henne precis efter hon satt sig bredvid mig på bänken -"var så god o sitt här om du vill", hon fattade inte min humor utan log bara.

Sen satt jag och knäppte med tårna och fantiserade ihop figurer av mönstret i golvet. Jag räknade tegelstenar på väggen och funderade över folks tankar om mig när jag sitter där med prutande läppar bredvid en tant och visslar inåt.

Efter en stund valde jag att gå igenom gårdagens (läs söndagens) sms. Det visa sig vara en hel del när jag räknade dom. 74 inkomna sms och 7 inkommande samtal under bara en dag, o jag som kände mig lite ensam i söndags.

Vad beror det på?


Jo, det har jag svaret på. Det beror på en endaste person. Så löjligt. Av alla dom personer som skrev sms under dagen så var det bara en utav dom som var lite ointresserad eller vad man ska säga. Personen verka liksom inte så intresserad av att skriva med mig den dan, och det förvånade mig för den personen är vanligtvis den som är mest intresserad av mig och mitt liv. Och bara pga denna endaste individ så hamnade alla andra personer och sms i skymundan. Tråkigt att det påverkar en så.

En annan fundering jag haft länge är hur jag kan sitta en hel dag med skolböckerna utan att lära mig något. Tror jag fick svar på det nu. Vem fan kan läsa när 74 sms och 7 samtal inkommer under dagen.


Fortsättningsvis kommer telefonen att läggas undan under studeringstid.

Eller, de kan bli mitt nyårslöfte inför 2010.

Då har jag tid på mig att vänja mig vid tanken.


Och till alla ni som läser min blogg: Jag ÄLSKAR er....


Hahaha nä de gör jag inte..


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, gör du inte ?

Du är la rolig. ;)

2009-02-05 @ 17:40:35
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Emelie

åph viktorhumor! Ge mig meeeeer!! :D



Jag har en fråga. Hur knäpper man med tårna?

2009-02-06 @ 05:01:15
Postat av: Anonym

jag förväntar mig att du ska älska mig oavsett om jag läser dina inlägg el inte =)

2009-02-07 @ 09:01:20
Postat av: Anonym

glömde å skriva att de va från mig din älskade syrra =)

2009-02-07 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0