hur tänker ni egentligen???

Vill klargöra vissa saker innan jag börjar med det jag egentligen tänkt skriva om. En människas personlighet grundar sig i dennes tankar, värderingar och handlingar. Just tankar, värderingar och handlingar styrs ju ifrån en hjärna. Inget vi gör kan göras utan hjärnans kommando (förutom smärtreflexen som går först via ryggraden och sedan upp till hjärnan. Tex om du lägger handen på en varm platta så kommer den reflexen se till att du drar undan handen innan hjärnan har hunnit uppfatta smärtan, men skit samma). Ni tjejer säger jämt att vi killar bara tänker med kuken. Om detta nu stämmer vilket de borde göra eftersom alla säger de, så innebär det att våran hjärnaktivitet alltså finns i själva kuken. Våra handlingar och våran personlighet kommer från kuken. Innebär detta att alla ni tjejer som sagt till mig att ni gillar mig för min personlighet, att ni gillar mig för mitt sätt, för mina värderingar och för mina tankar, då med andra ord bara gillat min kuk, och bara vart med mig för min kuks skull... fy va billig jag känner mig nu. hmm, kvällens tanke

Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe, ja, så måste det vara ^^

2009-02-15 @ 22:52:36
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: syrran

hoppas pappa läser detta =)

2009-02-16 @ 12:23:37
Postat av: Josefin

Haha. Du har en rolig blogg Victor.

2009-02-17 @ 11:00:32
URL: http://jagarpank.blogg.se/
Postat av: pappa

JA,det gjorde jag.....

2009-02-18 @ 19:54:51
Postat av: pappa

2009-02-18 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0