dejt imorgon

tihi. Det stämmer bra det. Imorgon ska jag på dejt.
Tjejen jag berättade om tidigare i veckan, hon jag raggade upp på ICA. Ja, hon verka tydligen ha gillat det hon fick uppleva av mig i ca en kvart. Hon föreslog nämligen en fika nästan direkt och imorn blir det av. Fast fika e töntigt så va drar på älgsafari på hunneberg istället :)

Men från det ena till det andra. Nu skakar mina händer igen. Så har dom hållt på i typ 4, 5 år nu i perioder. Dom blir alldeles darriga och konstiga.. konstigt konstigt.
Men farligt e de nog inte som tur e :)
Förutom om jag ska ge någon spruta eller liknande :(
Fast oroa er inte. Jag har ju börjat med de nu i utbildningen. att ta venprov, sätta näl och ge sprutor.. o de har lyckats på alla försök ändå från början. Känns skönt. Dock tycker jag det är lite obehagligt fortfarande, men det blir lättare o lättare hela tiden :)

Uppdatering om dejten snart. hej på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta prover är så kul.! Särskilt när det går bra :)

2009-02-05 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0